Wednesday, August 19, 2009

::Cupcakes untuk korang2::

Takde mood..
kene cari bahan nak present sok..
MALASSS....
huhu~~
sudahnye,, aku cari gambo cupcake cute nih...
aloh,, comelnye...

Cupcakes ni aku bagi kat Hann..
haha~~ terima la seadanya.. =)
neway,, HAPPY BEELATED BESDAY!!!
4 Nazira,, tak mampu nak bg kain tuh,, amik ni je=P

Aween,, smoge idup ko aman=)

AFi3,, bile nak mai nih...


Nie for uols..
tak cukupp lg??amek nih=)dan ini lagi...

and for da last cupcake,, untuk B saye.. =)

[Geli?? aku tak bagi kat korang2 pon yang ni] HAHAHA~~

4 comments:

Anonymous said...

sudah mempunyai B rupenye kakaq saye ni
rindu note2 dari kamu mcm skolah dulu
hehehehe~

yunnzkhalid said...

adik,,
nanti kte dedicate kad 4 u ek-P

Fatin Baharum said...

yuniey, salam ramadhan.

mohon ampun, maaf, andai if b4 ni, bila bc blog ak @ komen yg dihantar, w'pun tidak ada entry berkaitan dgn kamu, tp, if ada terasa hati dgn tulisan kt situ yg agak kasar bunyi, maaf ya.

peace. :)

semut merah said...

kaq...
x mengapalah
saya sudah merajuk~
tiada cupcakes utk saya~